Z powodu braku wolnych terminów na realizację, nie przyjmujemy już nowych zamówień na rok 2021.

Reklamacja zam├│wienia

1. Klient B2B nie ma mo┼╝liwo┼Ťci zwrotu zam├│wionych produkt├│w oznakowanych i wyprodukowanych wg. jego wytycznych.

 

2. Reklamacje jako┼Ťciowe i ilo┼Ťciowe produkt├│w oraz reklamacje dotycz─ůce us┼éug znakowania przyjmujemy w ci─ůgu 14 dni od daty dostarczenia toreb reklamowych, reklamacje na wady ukryte w ci─ůgu 12 miesi─Öcy od dnia dostawy.

 

3. Zg┼éoszenia reklamacyjnego nale┼╝y dokona─ç mailowo, u osoby prowadz─ůcej zam├│wienie, uprzednio wype┼éniaj─ůc formularz reklamacyjny dost─Öpny pod adresem: https://gesti.pl/reklamacja.pdf

 

4. Skontaktujemy si─Ö z Zamawiaj─ůcym w przeci─ůgu 14 dni roboczych, mailowo lub telefonicznie w celu ustalenia szczeg├│┼é├│w rozpatrzenia reklamacji.

 

5. Podstaw─Ö do rozpatrzenia reklamacji stanowi fizycznie zwr├│cony reklamowany towar, odes┼éany w jednej paczce do siedziby firmy GESTI na w┼éasny koszt. Paczka powinna by─ç bezpiecznie zapakowana i ubezpieczona na warto┼Ť─ç zam├│wienia oraz oklejona etykiet─ů „Uwaga szk┼éo”. W przypadku odes┼éania towaru w wielu osobnych paczkach, w momencie pozytywnego rozpatrzenia reklamacji firma GESTI zwr├│ci klientowi koszt wysy┼éki tylko jednej paczki.

 

6. Firma GESTI nie odpowiada za b┼é─Ödy w tre┼Ťci znakowania (w tym gramatyczne, stylistyczne, ortograficzne, graficzne), kt├│re Zamawiaj─ůcy zaakceptowa┼é do realizacji.

 

7. Firma GESTI nie odpowiada za odst─Öpstwa kolorystyczne wzgl─Ödem wizualizacji zaakceptowanych przez klienta. Klient dokonuj─ůc zam├│wienia toreb, ma pe┼én─ů ┼Ťwiadomo┼Ť─ç jak dany kolor wygl─ůda w druku i ponosi z tego tytu┼éu pe┼én─ů odpowiedzialno┼Ť─ç.

 

8. Zamawiaj─ůcy jest zobowi─ůzany do sprawdzenia towaru przy kurierze niezw┼éocznie po jego dostarczeniu pod wskazany w zam├│wieniu adres. Za uszkodzenia mechaniczne karton├│w i produkt├│w odpowiada firma kurierska, wszystkie przesy┼éki s─ů ubezpieczone. Po odebraniu od kuriera przesy┼éki roszczenia za uszkodzony w transporcie towar nie b─Öd─ů rozpatrywane.

 

9. Ewentualne nieprawid┼éowo┼Ťci w cz─Ö┼Ťci dostarczonego towaru nie upowa┼╝niaj─ů╠Ę Zamawiaj─ůcego do reklamowania ca┼éej dostawy.

 

10. Firma GESTI ponosi odpowiedzialno┼Ť─ç╠ü za realizacj─Ö zam├│wienia wy┼é─ůcznie w stosunku do Zamawiaj─ůcego. Reklamacje wnoszone przez osoby trzecie nie b─Öd─ů╠Ę rozpatrywane.

 

11. Firma GESTI mo┼╝e wymieni─ç reklamowany towar na nowy w terminie od 7 do 30 dni od dnia stwierdzenia zasadno┼Ťci reklamacji. Spos├│b rozstrzygni─Öcia danego zg┼éoszenia reklamacyjnego okre┼Ťla firma GESTI.