Regulamin zamówienia
1. Wycena i oferta
Wycena/Oferta ważna jest 14 dni od dnia jej otrzymania, po upływie terminu prosimy o ponowny kontakt w celu aktualizacji oferty. Po akceptacji kosztów i ustaleniu finalnej specyfikacji toreb reklamowych, możemy przystąpić do kolejnego etapu realizacji zamówienia.
2. Płatność przed rozpoczęciem produkcji
Torby z logo, to produkt realizowany na Twoje, indywidualne zamówienie, dlatego wymagamy 100% przedpłaty przed realizacją. Po zaakceptowaniu kosztów i specyfikacji otrzymasz od nas, na podany przez Ciebie adres e-mail, fakturę VAT-Proforma, na opłacenie której masz 7 dni. Opłacenie faktury VAT-Proforma jest równoznaczne z akceptacją Wyceny/Oferty oraz “Regulaminu zamówienia”. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozliczoną fakturę VAT otrzymasz ostatniego dnia miesiąca.
3. Materiały graficzne i wytyczne
Do realizacji projektu graficznego prosimy o przesłanie: Logo w palecie CMYK lub Pantone (dopuszczamy jedynie formaty wektorowe: PDF, AI, EPS) i inne niezbędne elementy Twojej identyfikacji wizualnej (np. księga znaku). Po otrzymaniu kompletu poprawnych materiałów przystępujemy do realizacji projektu graficznego.
Dla podstawowego projektu graficznego prosimy o przekazanie informacji dotyczących koloru torby (CMYK lub Pantone) oraz przekazanie informacji o dodatkowych elementach które powinny znaleźć się na torbie (np. adres strony internetowej). Firma GESTI nie odpowiada za odstępstwa kolorystyczne względem wizualizacji zaakceptowanych przez klienta. Klient dostarczając materiały z określonymi kolorami CMYK lub Pantone, do realizacji zamówienia toreb, ma pełną świadomość jak dany kolor wygląda w druku i ponosi z tego tytułu pełną odpowiedzialność.
W przypadku zaawansowanego projektu graficznego prosimy jedynie o dostarczenie logo w odpowiednim formacie i swojej wizji projektu.
4. Podstawowy projekt graficzny
Podstawowy projekt graficzny jest darmowy. Polega on na naniesieniu gotowych, przesłanych przez klienta elementów (np. logo, adres strony internetowej, etc.), na makietę oraz wizualizację torby. Na realizację podstawowego projektu graficznego potrzebujemy do 2 dni roboczych, liczonych od dnia przesłania kompletnych i poprawnych materiałów.
5. Zaawansowany projekt graficzny
Zaawansowany projekt graficzny wymaga indywidualnej wyceny. Projekt zaawansowany polega na przygotowaniu dowolnego projektu graficznego według wizji klienta. Torby papierowe realizowane w ramach zaawansowanego projektu charakteryzują się wyjątkowym wyglądem dopasowanym do marki i odbiorców klienta. Na realizację zaawansowanego projektu graficznego potrzebujemy do 5 dni roboczych, liczonych od dnia przesłania kompletnych materiałów.
6. Akceptacja projektu torby
Gotowy projekt graficzny, przed realizacją wymaga Twojej pełnej akceptacji. W cenie projektu otrzymujesz dodatkową 1h pracy grafika, na ewentualne poprawki. Każda kolejna godzina pracy grafika, płatna jest w kwocie: 120 zł/h netto. Firma GESTI nie odpowiada za błędy w treści znakowania (w tym gramatyczne, stylistyczne, ortograficzne, graficzne), które Zamawiający zaakceptował do realizacji.
7. Realizacja zamówienia i dostawa
Po akceptacji projektu graficznego przystępujemy do realizacji Twojego zamówienia. Na realizację zamówienia potrzebujemy zwykle do 14 dni roboczych. Termin może ulec wydłużeniu (np. okres Świąt Bożego Narodzenia), o czym zostaniesz odpowiednio wcześniej poinformowany. Przy normalnym obłożeniu maszyn, jesteśmy w stanie już przed rozpoczęciem procesu produkcji podać dokładny termin realizacji i dostawy.